Felanmälan

Hur gör jag en felanmälan?

Du ska i första hand felanmäla via formuläret här på vår hemsida.

Du kan även ringa oss på vår telefontid, vardagar mellan kl 09.00 - 12.00, efter denna tid kan du lämna meddelande på vår telefonsvarare som vi lyssnar av hela eftermiddagen.

Våra hyresgäster i Västerås ringer till Tholin Fastighetsservice som har telefontid, vardagar mellan kl. 08:00 - 10:00. 

 

Vart ringer jag med akuta fel på kvällar och helger?

Vid akuta ärenden efter vår kontorstid, 09.00 -16.00, som absolut inte kan vänta till nästkommande vardag ringer du till vår jourservice.

Örebro:
CSG, 019-26 40 50

Västerås:
Tholin Fastighetsservice, 021-30 53 00.

 


Hur felanmäler jag mitt bredband/telefoni/tv?

Det gör du genom att kontakta respektive distributör, ComHem eller Telenor.